Rozdział 3 Ucieczka

Następnego dnia na eliksirach w klasie 3 (Harry chodzi do 3) Snape ogłosił że szuka chętnych
do odnalezienia pewnej dziewczyny. Hermiona od razu pomyślała o tej dziewczynie
którą widzieli w pociągu.Od razu zgłosił się Draco razem z Crabbem i Goylem oraz Fred i George.
Od razu po lekcjach cała piątka poszła do zakazanego lasu i szukali Sary.
S: Oni chcą mnie złapać?! Niedorzeczność! Blu chodź idziemy.
Sara niezauważenie skacząc z drzewa na drzewo unikała całej tej drużyny.
S:Blu czekaj już nie daje rady muszę odpocząć uciekamy in od ponad 2 godzin nie mam siły.
Gdy Sara rozmawiała z Blu zeszła na ziemię i właśnie wtedy ją złapali i związali.
Wyrywała się jak mogła ale w końcu przestała.
Zanieśli ją do gabinetu dyrektora.
-Profesorze Snape złapaliśmy ją.-powiedział Fred.
-Dobrze pokarzcie jak ona wygląda.-odpowiedział Snape
Gdy ją odsłonili Snape nagle cofnął się do tyłu ,nikt nie wiedział o co chodzi.
-Co się dzieje?-Zapytał profesor Dumbledore-O widzę że złapaliście tą dziewczynę. Dobrze idźcie
chcę porozmawiać z nią sam na sam.
Wszyscy wyszli Dumbledore został sam z Sarą.Rozwiązał ją i powiedział żeby usiadła.(Zrobiła to niechętnie )
-Więc to ty weszłaś do pociągu bez biletu i uciekłaś do zakazanego lasu?-Zapytał Dumbledore
S:Tak?- Odpowiedziała niepewnie.
-Wiesz.....
S:Sara. Sara Smith.
-Wiesz Sara chciałbym cię zapisać do naszej szkoły.
S:Naprawdę?Ja...ja nie wiem co powiedzieć.
-A twoi rodzice gdzie są?
S:Odeszłam od ojca bo mnie torturował.Matki nie mam.
-Aha a z kim przez ten czas mieszkałaś?
S:Z ciotką.
-Aha dobrze tiara przydziału przydzieli cię do jakiegoś domu.
Dumbledore poszedł po tiarę położył ją na głowie Sary.
-Hmmm Sara Smith gdzie by cię tu przydzielić? Hufflepuff- nie. Ravenclaw - nie .
Slytherin dobrze byś tam pasowała, ale nie. Będziesz należeć do Gryffindoru.
S:Gryffindor?
-Tak jest tam Harry Potter w tym domu.
Sara wstała i zaczęła iść w stronę drzwi.
Wyszła z gabinetu i poszła do lasu by tam spędzić noc.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 39 Pierwsza lekcja oklumencji

Rozdział 45 Dzień z Draco

Rozdział 25 Nora