Rozdział 5 Pierwszy dzień w Hogwarcie

Wszyscy poszli spać.Sara leżała na łóżku i myślała.
S:Harry,Ron i Hermiona są fajni morze się zaprzyjaźnimy.-pomyślała.
W końcu zasnęła.Rano obudziła się przed chłopakami o 5:45.
S:Ubiorę się.-pomyślała.
Jak pomyślała tak zrobiła.Przebrała się w szkolne ciuchy i zeszła do salonu.
S:Pójdę już.
He:Cześć co tak wcześnie wstałaś?
S:A spać nie mogłam to wstałam.A ty czemu tak wcześnie?
He:Ja zawsze o 6 schodzę i idę na śniadanie,chłopaki zawsze później schodzą.To co idziemy?
S:Ok.
Sara i Hermiona poszły na śniadanie.Gdy już usiadły na miejscach zaczęła się rozmowa.
S:Jaką mamy pierwszą lekcje?
He:Eliksiry ze Snapem.
S:Aha.
W końcu chłopaki doszli.
H:Cześć.
S:Hejka.
Gdy chłopaki zjedli całą czwórką poszli do sali gdzie miały być lekcje.
Sara siedziała w pierwszej ławce bo nie było nigdzie miejsca.
-Nowa uczennica tak?-zapytał Snape
-My się już chyba poznaliśmy-Odpowiedziała Sara.
-Co za bezczelność.Dobrze powiedz mi wszystkie składniki eliksiru wielosokowego.-powiedział Snape
-Hmmmm to tak . Muchy siatkoskrzydłe,Pijawki,Sproszkowany róg Dwurożca,Ślaz,Rdest ptasi,skórka Boomslanga,Część osoby, w którą się wcielamy np. włos.
Snape aż zaniemówił.
-Skąd to wiesz?-zapytał 
-Ja wiem dużo rzeczy profesorze.
-Dobrze przejdźmy do lekcji.-Powiedział Snape spoglądając bokiem na Sarę.
Zanim się obejrzeli już był koniec lekcji.
S:Jaka teraz lekcja?
H:Obrona przed czarną magią.
Poszli na lekcję .OPCM jest z Lupinem.
Na lekcji źle się Sara poczuła i zemdlała.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 39 Pierwsza lekcja oklumencji

Rozdział 45 Dzień z Draco

Rozdział 25 Nora