Rozdział 31 Mała pogawędka

Wszyscy czekali na Snape'a przed drzwiami.Gdy drzwi się otworzyły wszyscy weszli do środka.Jak wszyscy weszli i zajęli miejsca Snape powiedział co jest tematem dzisiejszej lekcji.
-Dzisiaj będziecie musieli przygotować mi eliksir który powoduje kurczenie się ludzi i zwierząt.-powiedział Snape.Machnął różdżką,a na tablicy pojawiły się instrukcje dotyczące sporządzania tego eliksiru.Sara spojrzała na Hermionę,która siedziała obok niej.Zaczęła już coś wrzucać do swojego kociołka.Sara też zaczęła przyrządzać eliksir i ku zdziwieniu wszystkich skończyła pierwsza.Snape podszedł do niej z ropuchą.Dał jej eliksir, a ta natychmiast się skurczyła.
-Bardzo dobrze.Wybitny.
Każdy dał Snape'owi próbkę swojego eliksiru.W końcu lekcja się skończyła i wszyscy szli w stronę chatki Hagrida.
-Sara jak udało ci się pierwszej skończyć ten eliksir?-zapytała Hermiona- Przecież ja pierwsza zaczęłam.

-Ja nie wiem.Po prostu zaczęłam robić eliksir i skończyłam pierwsza.
Dalej szli w milczeniu do chatki Hagrida.Pokazywał wszystkim sklątki tylnowybuchowe.Po lekcji z Hagridem.Wszyscy mieli przerwę więc poszli do pokoju wspólnego.Nagle do okna zastukała sowa.
Sara podeszła do okna wzięła list od sowy i wypuściła ją.Rozwinęła pergamin i zaczęła czytać.
                                                        "Spotkajmy się w sali wejściowej teraz"
                                                                                                      D.M 
-Eeee muszę iść-powiedziała Sara do Harry'ego i Rona(Hermiona była w bibliotece)
Sara wypakowała niepotrzebne podręczniki zarzuciła torbę na ramie i poszła w stronę dziury.Wyszła z pokoju wspólnego i poszła schodami w stronę sali wejściowej.Tam przy drzwiach stał Draco.
-Cześć Draco co tam?
-Eeee dobrze.Może chcesz się przejść?-wskazał ręką na błonia.
-Dobra
Sara szła koło Draco w ciszy po chwili oboje usiedli na trawie koło jeziora.
-O co chodzi Draco?
-Eeee wiesz chciałem się z tobą spotkać, pogadać.
-No to gadaj-powiedziała Sara kładąc się na ziemi
-Ymmm jak tam w szkole?
-Sam do niej chodzisz i mamy razem lekcje więc chyba wiesz.
-Noo tak.-powiedział kładąc się koło Sary.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 39 Pierwsza lekcja oklumencji

Rozdział 45 Dzień z Draco

Rozdział 25 Nora